01:56 | يكشنبه 30 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

جایگاه سوخت

دلیل افت کیفیت گازوئیل از زبان مدیرعامل شرکت ملی فرآورده‌های نفتی
پایگاه خبری راد: مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی دلیل افت کیفیت گازوئیل یورو۴ توزیعی در برخی مناطق را تشریح و بر اجرای تعهدات وزارت نفت در توزیع گازوئیل یورو۴ تاکید کرد.
جدیدترین واگذاری‌های دولتی اعلام شد
پایگاه خبری راد: سازمان خصوصی‌سازی در مهر امسال، دو مزایده برای واگذاری یک جایگاه سوخت و دو شرکت برگزار می‌کند.
وزیر نفت: واحدهای پالایشگاهی مستهلک شده‌اند/ فعالیت‌های نفتی در سطح خوب ایمنی انجام می‌شود
پایگاه خبری راد: وزیر نفت با بیان این‌که عمر استهلاک یک واحد پالایشگاهی حداقل ۳۰ سال است ما پالایشگاه‌هایی در کشور داریم که ۸۰ تا۹۰ سال عمر کردند و منابع کافی برای نوسازی و بازسازی آنها وجود ندارد.
بنزین در شهرهای مرکزی مازندران کیمیا شد + تصاویر
پایگاه خبری راد: این روزها بنزین در برخی شهرهای مازندران کیمیا شده و کمیاب؛ در شهرهای فریدونکنار، بابلسر، سرخرود، قائم‌شهر و محمودآباد به سختی پیدا می شود و مردم برای تامین سوخت یا باید به شهرهای مجاور بروند و یا اینکه در صف های طولانی منتظر بمانند.
ماجرای صف‌های طولانی جایگاه‌های سوخت مازندران چیست؟
پایگاه خبری راد: در طی چند روز گذشته تعدادی از مردم در برخی شهرهای مازندران از ترس شایعه کمبود بنزین به سمت پمپ بنزین ها روانه و سبب طولانی شدن صف ها و اختلال در توزیع سوخت شدند.
آمادگی شرکت ملی پخش برای صادرات مرزی سوخت
پایگاه خبری راد: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با هدف تامین منافع استان‌های مرزی، آمادگی خود را برای صادرات رسمی فرآورده‌های نفتی از مرز استان آذربایجان غربی به کشورهای همجوار اعلام کرد.
مرداد ماه، دور جدید واگذاری‌های سازمان خصوصی سازی
پایگاه خبری راد:در دوم مرداد ماه سال جاری تعدادی دیگر از بنگاه‌های دولتی برای واگذاری به مزایده گذاشته می شوند.
بگویند کدام جایگاه سوخت متخلف بوده تا پیگیری کنیم
پایگاه خبری راد: مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی با بیان اینکه بیش از ٣٠هزار کارت سوخت مهاجر در سیستان و بلوچستان کشف و سوزانده شده است، در واکنش به فیلم تخلف در جایگاه سوخت که اخیرا در فضای مجازی منتشر شده است گفت: بگویند کدام جایگاه متخلف بوده تا پیگیری کنیم.
انتظار 20 ساله برخی مناطق یزد برای برخورداری از نعمت گاز
پایگاه خبری راد: مدیر عامل شرکت گاز استان یزد با اشاره به محرومیت 15 درصد جمعیت روستایی این استان از نعمت شبکه گازرسانی، گفت: عملیات گازرسانی به 76 روستای دیگر استان برای بالغ بر 4500 خانوار در دست اجراست .
از مشتری اصرار، از جایگاه‌دار انکار!
پایگاه خبری راد: قصه فروش آب و هوا همراه بنزین تمامی ندارد و عمر آن شاید با عمر عرضه سوخت در کشور برابری کند. مردم همواره در بازه‌های زمانی مختلف بر کم‌فروشی در برخی جایگاه‌های بنزین اصرار داشته و گله‌مند بوده‌اند و در مقابل، مسئولان این موضوع را انکار و تکذیب کرده اند و دلایل امکان پذیر نبودن این ادعا را برشمرده‌اند.
افتتاح فاز اول خط ۷ مترو/ ایجاد جایگاه‌های کوچک مقیاس «گاز»
پایگاه خبری راد: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از افتتاح مجدد فاز ۱ خط ۷ مترو که در آبانماه تعطیل شده بود خبر داد.
احداث ۴۸ جایگاه سوخت کوچک در پایتخت/ تردد خودروهای سوخت رسان سیار
پایگاه خبری راد: صبح امروز شهردار منطقه ۲ از آغاز عملیات احداث ۴۸ جایگاه سوخت کوچک مقیاس خبر داد.
این عذرخواهی قابل تقدیر است!
پایگاه خبری راد: عذرخواهی وزیر ارتباطات از صاحبان کسب‌وکار در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، از اخبار اقتصادی جالب توجه امروز بود.
توتال اجرای قراردادش را شروع کرده است/ مشکلی با اروپایی‌ها در انتقال پول نداریم
پایگاه خبری راد: وزیر نفت تاکید کرد که توتال اجرای قراردادهای خود را شروع کرده و قراردادهای دیگر نیز در دستور کار است. همچنین شرکت‌های داخلی در قراردادهای نفتی می‌توانند صددرصد کار را انجام دهند ولو اینکه قرارداد با کشور خارجی باشد.
صفحه قبل | صفحه بعد